استیکر اتاق کودک آنا و السا

آسان ترین راه تغییر اتاق کودک چیست؟ بهترین جواب این سوال استفاده از استیکر و نسل جدیدتر آن یعنی استیکر چوبی اتاق کودک است.

این محصول قیمت بسیار مناسبی داشته و زیبایی خوبی در اتاق کودک شما ایجاد می کند،استیکر چوبی جیک جیک مدل آنا و السا دارای تنوع کاراکتری خوبی بوده و در کنار دوستش جلوه خاصی به اتاق کودک شما می دهد.کاراکتر زیبا و دوست داشتنی آنا و السا، مطمئنا برای کودک شما خیلی جذاب و غیرمنتظره است که آنا و السا را بتواند در اتاق خود داشته باشد. استیکر چوبی مدل آنا و السا با ترکیب رنگی شاد، متنوع و بسیار زنده می‌تواند فضای زیبایی را در اتاق کودک شما ایجاد کند.شما می توانید این استیکر را از طریق وبسایت شرکت جیک جیک تهیه کنید.

jik-jik.com

این استیکر به گونه‌ای طراحی شده که برای جنسیت دختر مناسب است. جنس چوبی قطعات مهم‌ترین ویژگی این استیکر است که نصب آن‌ها را بسیار آسان و راحت نموده و علاوه بر آن عمر و دوام بسیار خوبی را به طرح بخشیده است، به طوریکه شما هنگام جابه‌جا نمودن اتاق کودک خود و یا اسباب‌کشی منزل می‌توانید استیکرها را به راحتی و بدون آسیب رساندن به دیوار، از آن جدا کرده و در محل جدید مجددا نصب کنید. روکش چاپ شده ضد آب استیکرها به راحتی توسط دستمال رطوبت‌دار قابل نظافت و پاک کردن است تکنیک چاپ روی این محصول از روش چاپ uv است.

استیکر چوبی جیک جیک مدل آنا و السا