معرفی خاص ترین و جذاب ترین محصولات اتاق کودک

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

استیکر کودک جیک جیک مدل ملوان

استیکر کودک جیک جیک مدل ملوان

تغییر دکور اتاق کودک موضوع مهمیه که میتونه هیجان و اشتیاق زیادی رو در کودک شما ایجاد کنه.بهترین راه برای اتاق کودک پسرانه شما میتونه استفاده از استیکر چوبی باشه. استیکر کودک ملوان یک استیکر چوبی  و از نسل جدید استیکرهای اتاق کودک هست که با هزینه ای کم ،تغییری بسیار بزرگ رو میتونن ایجاد کنند. این استیکرها قابلیت جابجایی دارند و به راحتی می توانید آنها را بدون آسیب رساندن به دیوار در محل جدید نصب کنید.استیکر کودک ملوان مناسب دکور اتاق کودک پسرانه هست و فضای اتاق شما رو به یک دریای زیبا تبدیل می کنه و کودک شما بخوبی در تخیلش با ملوان این استیکر چوبی همراه میشه و ماجرا جویی می کنه.

شرکت جیک جیک تنها تولیدکننده استیکرهای چوبی بوده و شما می توانید استیکر اتاق کودک لانه پرنده را از سایت این شرکت خریداری کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
استیکر کودک جیک جیک مدل آکواریوم

استیکر کودک جیک جیک مدل آکواریوم

استیکر چوبی آکواریوم ،ایده مناسبی برای ایجاد فضایی خاص و متفاوت در اتاق کودک است. استیکر چوبی نسل جدید استیکر ها است که نخستین بار توسط شرکت جیک جیک تولید شده و برای تزئین اتاق کودک مورد استفاده قرار می گیرند.استیکر چوبی آکواریوم دارای طراحی خلاقانه و همینطور متنوعی است و بخوبی تم دریا را برای شما ایجاد می کند. تعداد کاراکتر ها در این تم زیاد بوده و همین باعث جذابیت آن می شود.خاص بودن طراحی و فضای زیبایی که اتاق کودک بعد از نصب این استیکر پیدا می کند، از جمله ویژگی های این تم است.مجزا و مستقل بودن کاراکتر ها این امکان را ایجاد کرده تا تعدادی از آنها را بتوان علاوه بر دیوار بر روی تخت و کمد و یا درب اتاق نصب کرده تا یک تم یگپارچه در تمامی قسمت های ایجاد شود.استیکر های چوبی جیک جیک بدلیل برجسته بودن از دیوار،برای کودک بسیار جذابتر و باورپذیر تر هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
استیکر کودک مدل لانه پرنده

استیکر کودک مدل لانه پرنده

خرید استیکر اتاق کودک اولین موضوعی است که برای تزئین اتاق کودک به ذهن پدر و مادر ها می رسد.استیکر کودک بدلیل قیمت مناسب و تغییر سریع فضا ایده ای خوب برای دکور اتاق کودک بوده و نسل جدید این محصول یعنی استیکر چوبی بخاطر جنس بسیار بادوام و قابلیت جابجایی و همینطور برجسته بودن از سطح دیوار و زیبایی بسیار خوب ، رفته رفته جایگزین کاغذ دیواری در اتاق کودک شده است. استیکر چوبی لانه پرنده می تواند در تزئین اتاق کودک دخترانه بکار برده شود. این استیکر بسیار کیفیت ساخت بالایی داشته و عمل چاپ بصورت مستقیم بر روی چوب انجام گرفته است.این استیکر منطبق بر استانداردهای مربوط به دکور اتاق کودک تولید شده است.

شرکت جیک جیک تنها تولیدکننده استیکرهای چوبی بوده و شما می توانید استیکر اتاق کودک لانه پرنده را از سایت این شرکت خریداری کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
استیکر چوبی پو و دوستان

استیکر چوبی پو و دوستان

استیکر اتاق کودک پو بهترین پیشنهاد برای تغییر فضای اتاق پسرانه است.خرید استیکر اتاق کودک و انتخاب طرحی که هم با فضای اتاق متناسب باشد و هم کیفیت خوبی را داشته باشد می تواند دغدغه والدین باشد. نسل جدید این محصول یعنی استیکر چوبی بدلیل عمر بیشتر ،نصب آسان و قابلیت جابجایی توانسته بسیار مورد توجه قرار گیرد.خرید استیکر اتاق کودک تصمیمی است که می تواند هیجان بسیار زیادی را در اتاق پسر کوچولوی شما ایجاد کند و جذابیت استیکر چوبی بسیار بیشتر از محصولات مشابهی مانند کاغذ دیواری و یا نقاشی است.

شرکت جیک جیک تنها تولیدکننده استیکرهای چوبی بوده و شما می توانید استیکر اتاق کودک پو را از سایت این شرکت خریداری کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰