چطور میشه یه اتاق نوزاد زیبا داشت؟یکی از مهمترین بخش ها در تزئین اتاق نوزاد ،استفاده از چراغ خواب کودک و جدیدترین نسل آن ،چراغ خواب لایتینگ است که برای روشنایی اتاق نوزاد در هنگام شب ،بسیار کاربردی هستند.

چراغ خواب لایتینگ طراحی خیلی جذابی را دارد و می تواند فضای اتاق نوزاد را بسیار زیبا کند.در لایتینگ ها به دلیل استفاده از ال ای دی های سری راینو بمنظور ایجاد نور ، مصرف باتری بسیار کم بوده و همچنین عمر و دوام خیلی بالایی را دارند.

لایتینگ خرگوش توسط شرکت جیک جیک و متناسب با استانداردهای اتاق نوزاد طراحی و تولید شده و جنس آن از چوب است. این چراغ خواب بصورت دو لایه 8 میلیمتری مجزا که پس از مونتاژ و روی هم قرار گرفتن ضخامت 16 میلیمتر را ایجاد می کنند ، ساخته شده است.

چراغ خواب لایتینگ خرگوش کوچولو مناسب اتاق نوزادعمل چاپ رنگ ها بروی چوب بصورت مستقیم و از طریق تکنولوژی چاپ یووی انجام گرفته و بهمین خاطر رنگ ها کاملا در مقابل تابش نورهای محیطی و شستشو با دستمال مرطوب مقاوم هستند. در این چراغ خواب از 33 عدد ال ای دی راینو استفاده شده است.

ال ای دی های راینو در مقایسه با سایر ال ای دی ها به هیچ وجه نور تیز و خیره کننده ای ندارند و به همین خاطر هم نور بسیار ملایمی داشته و چشم کودک را اذیت نمی کند.بدلیل حساسیت هایی که اتاق نوزاد دارد باید در انتخاب چیدمان و وسایلی که در آن قرار داده می شود نهایت دقت را داشت.

وسایل روشنایی باید حتما نور شدید و خیره کننده نداشته باشند تا به چشم نوزاد و کودک آسیبی نرسانند.این موارد در طراحی لایتینگ ها کاملا رعایت شده است.در پشت این محصول محفظه باتری دیده می شود که دو عدد باتری قلمی در آن قرار می گیرد و از طریق آن میتوان لایتینگ خرگوش را روشن کرد.

نور آن به سه حالت چشمک زن تند،چشمک زن آرام و همینطور روشنایی ثابت قابل انتخاب بوده و در صورت روشن بودن مداوم از شب تا صبح به مدت هشت ساعت می تواند با یک جفت باتری آلکالاین تا 12روز روشنایی اتاق خواب کودک شما را تامین کند.

لایتینگ اتاق کودک

شدت نور آن در حد قابل قبول و مناسبی است و به هیچ وجه باعث بر هم خوردن خواب کودک نمی شود.شما میتوانید این محصول را روی دیوار و بالای تخت کودک نصب کنید .

در قسمت پایینی لایتینگ خرگوش یک کلید کوچک قرار گرفته که براحتی با تغییر حالت آن می توان این چراغ خواب را خاموش یا روشن کرد.این محصول در دو رنگ طراحی و تولید شده و مناسب استفاده در اتاق های کودک دخترانه و پسرانه است.