روتختی مک کویین : روتختی معمولا یکی از مهمترین وسایلی است که برای تزیین دکوراسیون اتاق کودک انتخاب خواهید کرد. می توان گفت انتخاب روتختی کاری آسان و راحت تر نسبت به انتخاب وسایل دیگر اتاق کودک است. اما در انتخاب روتختی اتاق کودک مناسب هم باید نکاتی را رعایت کنید تا انتخاب مطمئن تری در این زمینه داشته باشید.همیشه در خرید لوازم اتاق کودک ابتدا به جنبه ایمنی و سلامتی و البته نحوه نظافت و تمیزی آن توجه کنید. از آنجایی که پارچه روتختی از مواد بسیار گوناگونی ساخته می شوند باید به آلرژی زا بودن آنها توجه زیادی کنید. برای مثال مواد مانند پولی استر و پارچه های نخی آغشته به رزین ممکن است آلرژی زا باشند. بنابراین هنگام خرید به برچسب زده شده توجه و آنرا به دقت مطالعه کنید.

معرفی روتختی مک کویین

این روتختی ماشینی و هیجان انگیز دارای پنج تکه است و کالای خواب کاملی را برای فرزندان شما فراهم می‌کند. پنج تکه موجود در این پک شامل یک روبالشی، یک روکوسنی، یک ملحفۀ کشدار، یک لحاف لایت سفید و وسط‌دوزی شده و یک کاور لحاف است. تمامی محصولاتی که در این سرویس موجودند در سایزی استاندارد عرضه می‌شوند و راحتی و آرامش را برای کودکان شما به ارمغان می‌آورد. همچنین می‌توانید بدون نگرانی و به راحتی هریک از پنج تکۀ این محصول را از رختخواب جدا کنید و بشویید زیرا کیفیت اولیۀ خود را به‌ خوبی حفظ می‌کند.

 

روتختی مک کویین

جنس پارچه محصول

جنس به کار رفته در پارچۀ این محصول «کتان نخ  و پنبه» که فوق‌العاده نرم و باکیفیت است و نرمی و لطافت، زیبایی و درخشندگی، شست‌وشوی آسان، ثبات رنگ و دوام و استحکام مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های پارچۀ این محصول است. همچنین ضد حساسیت است و برای بدن حساس فرزند شما هیچ نوع آلرژی یا حساسیتی ایجاد نمی‌کند و الیاف به کار رفته در آن نیز صد در صد طبیعی است. نخ به کار رفته در این محصول سبب می‌شود که رطوبت بیشتری را به خود جذب کند، به راحتی لکه گیری شود و پس از شست‌وشو نیز چروک نمی‌شود.

 

طرح و رنگ محصول

روتختی مک کویین نام طرح این محصول است که برای پسران خردسال کارتونی بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است و به یقین آنها با دیدن طرح و نقش این سرویس روتختی هیجان‌زده می‌شوند و حتما به آن علاقه خواهند داشت. خانوادۀ رنگ قرمز این محصول به جذابیت آن افزوده است و به خوبی می‌تواند با دکوراسیون پسرانۀ اتاق فرزندتان هماهنگ شود و جلوه‌ای بی نظیر به آن دهد. همچنین طراحی این سرویس بسیار شفاف و درخشان است به گونه‌ای که گویی تصاویر نقش بسته بر روی آن پویا و زنده است. این سرویس روتختی پنج تکۀ جذاب و باکیفیت به همراه یک راهنمای شست‌وشو برای ثبات رنگ محصول، به شما اطمینان می‌دهد که بهترین کالای خواب را برای دلبندتان تهیه کرده‌اید.

روتختی مک کویین فارق از هر گونه ویروس و مواد آلرژی زاست. همچنین روتختی اتاق کودک معمولا بیش از روتختی بزرگسالان به شست و شو و پاکیزگی نیاز دارد بنابر این انتخاب مدلی که با شستن های مداوم رنگ و کیفیت خود را حفظ کند اهمیت زیادی دارد. سعی کنید روتختی کودک را از جنس پارچه های نرم و بادوام انتخاب کنید تا برای مدت طولانی تر قابل استفاده باشند.سایز روتختی اتاق کودک باید قبل از انتخاب طرح و رنگ مورد توجه قرار بگیرد. بنابراین ابتدا سایز تخت کودک را مشخص کنید و سپس به سراغ انتخاب رنگ و استایل روتختی بروید. تنوع در طرح و رنگ روتختی کودک بیش از هر چیز دیگری است.روتختی رویال مدل مینیون یک روتختی با جنسی عالی و درجه یک و به صرفه برای  کودک شما است که با طرح ها و رنگ های جذابی که دارد کودک شما را شیفته و دلداده این محصول میکند.

در صورتی که علاقه مند به خرید پرده اتاق کودک یا دکوراسیون اتاق کودک هستید میتوانید از سایت جیک جیک دیدن بفرمایید.