چقدر برای شما خرید چراغ خواب کودک مهمه؟و اینکه برای خرید چراخ خواب کودک چه مواردی رو باید در نظر بگیریم؟دلیل ترس از خواب در کودک ، تاریکی اتاق کودک در هنگام شب هست. داشتن یه چراغ خواب کودک خوشگل مثل لایتینگ فرشته کوچولو باعث میشود که کودک به آن علاقمند شده و یکی از عواملی هست که ترس از خواب در کودک را از بین می برد و باعث زیبایی دکور اتاق کودک می شود.

هم شدت نور و تیزی آن باعث اختلال در خواب کودک نشود ،

دقت در خرید چراخ خواب کودک

در خرید چراغ خواب اتاق کودک به چراغ خواب لایتینگ ها توجه بیشتری داشته باشید. لایتینگ ها نسل جدید چراغ خواب اتاق کودک هست که طراحی خیلی جذابی را داشته و می تواند دکور اتاق کودک را بسیار زیبا کند و شدت نور و تیزی آن باعث اختلال در خواب کودک نمی شود.

در لایتینگ ها  از نوع جدیدی از ال ای دی ها موسوم به راینو استفاده شده که در مقایسه با ال ای دی های دیگر مصرف باتری بسیار کم بوده و  عمر و دوام خیلی بالا و نور بسیار ملایمی را دارند.

لایتینگ فرشته کوچولو توسط شرکت جیک جیک و متناسب با استانداردهای دکور اتاق کودک طراحی و تولید شده و جنس آن از چوب است. این چراغ خواب بصورت دو لایه ۸ میلیمتری مجزا که پس از مونتاژ و روی هم قرار گرفتن ضخامت ۱۶ میلیمتر را ایجاد می کنند ، ساخته شده است.

لایتینگ فرشته

عمل چاپ رنگ ها روی چوب بصورت مستقیم و از طریق تکنولوژی چاپ یووی انجام گرفته و بهمین خاطر رنگ ها کاملا در مقابل تابش نورهای محیطی و شستشو با دستمال مرطوب مقاوم هستند. در این چراغ خواب از ۲۶ عدد ال ای دی راینو استفاده شده است.

نور این لایتینگ در هنگام شب به هیچ وجه نور تیز و خیره کننده ای نیست و به همین خاطر هم نور بسیار ملایمی داشته و چشم کودک را اذیت نمی کند.بدلیل حساسیت هایی که در زمینه دکور اتاق کودک وجود دارد باید در انتخاب چیدمان و وسایلی که در آن قرار داده می شود نهایت دقت را داشت.

وسایل روشنایی باید حتما نور شدید و خیره کننده نداشته باشند تا به چشم نوزاد و کودک آسیبی نرسانند.این موارد در طراحی لایتینگ ها کاملا رعایت شده است.در پشت این محصول محفظه باتری دیده می شود که دو عدد باتری قلمی در آن قرار می گیرد و از طریق آن میتوان لایتینگ فرشته کوچولو را روشن کرد.

چراغ خواب اتاق کودک فرشته کوچولو   چراغ خواب فرشته    لایتینگ فرشته کوچولو

 

نور آن به سه حالت چشمک زن تند،چشمک زن آرام و همینطور روشنایی ثابت قابل انتخاب بوده و در صورت روشن بودن مداوم از شب تا صبح به مدت هشت ساعت می تواند با یک جفت باتری آلکالاین تا ۱۲روز روشنایی اتاق خواب کودک شما را تامین کند.

در قسمت پایینی این محصول یک کلید کوچک قرار گرفته که براحتی با تغییر حالت آن می توان این چراغ خواب را خاموش یا روشن کرد.این محصول متناسب با فضای دکور اتاق کودک دخترانه طراحی  و تولید شده و در کنار سایر محصولات جیک جیک می تواند چیدمان زیبایی را در اتاق کودک شما ایجاد کند.