تزئین اتاق کودک، یکی از دغدغه های والدین هست و معمولا سوالاتی از قبیل “چراغ خواب اتاق نوزاد را از کجا بخریم؟”، “مراکز فروش چراغ خواب اتاق کودک کجاست؟” مطرح می‌شود.

شما می توانید برای خرید چراغ خواب اتاق کودک نمونه های متنوعی را در سایت جیک جیک بررسی کنید.ما در جیک جیک این افتخار را داریم تا انواع لایتینگ و چراغ خواب اتاق کودک دخترانه و پسرانه را با قیمت مناسب برای راحتی شما عزیزان قرار داده و شما به صورت خرید اینترنتی محصول اتاق کودک خود را انتخاب کنید.

چراغ خواب کودک طرح پونی لایتینگ جدیدترین نسل چراغ خواب اتاق کودک هست که طراحی جذاب و در عین حال بسیار کاربردی را دارند.لایتینگ ها به دلیل استفاده از ال ای دی بمنظور ایجاد نور ، بسیار کم مصرف هستند و همچنین عمر و دوام بسیار بالایی را دارند. لایتینگ پونی توسط شرکت جیک جیک طراح و تولید شده و جنس آن از چوب است. این محصول بصورت دو لایه ۱۰میلیمتری مجزا که پس از مونتاژ و روی هم قرار گرفتن ضخامت ۲ سانتیمتر را ایجاد می کنند ساخته شده است.
چراغ خواب لایتینگ اتاق کودک جیک جیک
تکنیک چاپ رنگ ها بروی چوب بصورت مستقیم و از طریق تکنولوژی چاپ یووی انجام گرفته و بهمین خاطر رنگ ها کاملا در مقابل تابش نورهای محیطی و شستشو با دستمال مرطوب مقاوم هستند. در این محصول از ۴۰ عدد ال ای دی ستاره ای که بسیار کم مصرف هستند و نور ملایم و خوبی را ایجاد می کنند ،استفاده شده است. در پشت این محصول محفظه باتری دیده می شود که دو عدد باتری قلمی در آن قرار می گیرد و از طریق آن میتوان لایتینگ پونی را روشن کرد.
میزان روشنایی این محصول از طریق باتری ها تا۶۰ ساعت بصورت مداوم است و پس از آن باید باتری تعویض شود. نور تولید شده توسط این لایتینگ بسیار زیبا و یکنواخت است و شدت آن به گونه ای نیست که باعث برهم خوردن خواب کودک شود. شما میتوانید این محصول را روی دیوار و بالای تخت کودک نصب کنید . در قسمت کناری لایتینگ پونی یک کلید کوچک قرار گرفته که براحتی با تغییر حالت آن می توان این چراغ خواب را خاموش یا روشن کرد.