انتخاب لوستر یکی از مهم‌ترین موضوعات هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق کودک است. لوسترهای کودک با لوسترهایی که معمولا در اتاق های دیگر استفاده می‌شوند تفاوت دارند. در لوستر اتاق کودک نباید از حباب و مواد اولیه شیشه‌ای استفاده شده باشد چون باعث کاهش ایمنی کودک می‌شود. همچنین وزن لوستر بسیار مهم است و نباید آنقدر زیاد باشد که در هنگام سقوط، سلامتی کودک را تهدید کند.کیفیت چاپ و زنده بودن رنگ‌ها در این لوستر در حد بسیار خوبی هستند و پلکسی استفاده شده در روکش لوسترها در مقابل حرارت و دستمال شدن مرطوب مقاومت خوبی را دارد.

لوستر کودک خلبان ،یک لوستر زیبا و کلاسیک برای اتاق پسرانه محسوب میشه.پسرها همیشه عاشق پرواز و هیجان هستند و پرواز با هواپیما و هلی کوپتر بخش جدانشدنی از رویاهای کودکانه آن‌هاست. بر اساس همین رویا ها ، لوستر پسرانه خلبان طراحی و ساخته شده است.در میان اکسسوری ها و وسایلی که بعنوان دکور اتاق کودک از آنها استفاده می شود،لوستر بدلیل نقش بسیار مهمی که در ایجاد زیبایی و تامین نور موردنیاز اتاق دارد، انتخاب مهمی بشمار میرود.استفاده از این لوستر در کنار استیکر خلبان می تواند دکور اتاق کودک شما را بسیاز زیبا و جذاب کند.

کیفیت چاپ مناسب ، زنده بودن رنگ‌ها و چاپ بسیار خوب بر روی پلکسی اولین حس‌هایی هستند که با نگاه کردن به این محصول برای شما ایجاد می‌شود. ابعاد این لوستر ۴۵ × ۵۵ سانتی‌متر بوده و عرض آن ۱۰ سانتی‌متر است. جنس اسکلت آن از چوب و بوسیله نواری از جنس پلی پروپیلن دورگیری شده که این نوار نورپذیری مناسب، تحمل حرارت لامپ و مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • جنس محصول
لوستر خلبان از ترکیب چوب و پلی کربنات ساخته شده است. اسکلت این محصول از جنس چوب بوده که بوسیله یک نوار پیل پروپیلن که خاصیت نور پذیری بسیار خوبی را دارد ، دورگیری شده است.روکش لوستر هم از جنس پلی کربنات نشکن ساخته شده و توسط تکنیک یووی ،طرح بر روی آن چاپ شده و هیچ گونه افت و رنگ پریدگی در مقابل تابش نورهای محیطی و اشعه فرابنفش لامپ های کم مصرف ندارد.جنس این لوستر کملا نشکن و فاقد بخش های تیز و برنده است.
  • توان نوردهی
توان نوردهی این لوستر با یک لامپ ۴۰ وات کم مصرف و یا یک لامپ Led 18 وات به گونه ایست که کاملا یک اتاق به ابعاد ۹ تا ۱۲ متر را بخوبی روشن می‌کند.از آنجا که نورهای شدید  و مستقیم برای کودکان زیر ۶ سال بسیار مضر می باشد،در این محصول لامپ بطور کامل در داخل لوستر مخفی شده و نور بسیار یکنواخت و ملایمی از آن در اتاق پخش می شود.محفظه لامپ این محصول از قسمت بالای کار و با نیم دور چرخش درب تعبیه شده در داخل این محصول بسته می شود . دهانه برای لامپ هایی تا قطر حداکثر ۹ سانتی‌متر مناسب است.
  • وزن محصول
محصولاتی که در اتاق کودک استفاده می شوند بهیچ وجه نباید وزن زیاد و سنگینی داشته باشند تا در صورت سقوط خطری کودک را تهدید نکند.وزن این محصول بگونه ایست که اگر بر اثر تکان و لرزش سقوط کند به‌هیچ وجه آسیبی به کودک وارد نمی‌کند و در مقابل ضربه هم تا حدودی مقاوم است. نصب آن بوسیله قلاب پلاستیکی که بر روی سیم قرار گرفته بسیار آسان انجام می‌شود و سیم استفاده شده دراین لوستر هم از گروه سیم هایی ست که در برابر کشش و همینطور جریان بالای برق مقاومت خوبی را از خود نشان می‌دهد.