« لوستر اتاق کودک دختر توت فرنگی»

لوستر کودک دختر توت فرنگی ، دختر توت‌فرنگی پرطرفدارترین کاراکتر دختربچه‌ها محسوب می‌شود. دنیای صورتی و تمام ویژگی‌های دخترانه در این تم خلاصه شده است. ترکیب رنگ سبز در کنار صورتی و استفاده از رنگ‌های سرد در کنار رنگ‌های گرم، هارمونی زیبایی در این طرح به وجود آورده و باعث می‌شود دختر کوچولوی شما به راحتی با آن ارتباط برقرارکند.رنگ صورتی دارای اثر نشاط بخشی بسیار خوبیست و به عنوان رنگ کلاسیک دخترانه می تواند در کنار محصولات این تم ، ترکیبی بسیار زیبا در اتاق کودک شما ایجاد کند.

 

لوستر مدل توت فرنگی دارای ابعاد ۴۵ * ۳۰ سانتی‌متر است که با یک کابل قابل تنظیم که طول آن حداکثر ۶۰ سانتی‌متر بوده از سقف اتاق آویزان می‌شود. توان نوردهی این لوستر با یک لامپ ۴۰ وات کم مصرف و یا یک لامپ Led 18 وات به گونه ایست که کاملا یک اتاق به ابعاد ۹ تا ۱۲ متر را بخوبی روشن می‌کند. وزن این لوستر بگونه ایست که در صورت سقوط آسیبی به کودک وارد نکرده و همچنین در برابر ضربه ناشی از سقوط، حرارت لامپ و شست‌وشو مقاومت خوبی را دارد.

 

باید دقت داشت که تمامی مواد اولیه و اکسسوری‌هایی که در اتاق کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد فاقد هرگونه بخش تیز و شکننده باشد و استفاده از لوسترهایی که در آن‌ها حباب‌های شیشه‌ای بکاربرده شده بخاطر وزن بالا، خطرات زیاد و تابش نور مستقیم توصیه نمی شود.جنس این لوستر از ترکیب چوب با روکش پلکسی و دورگیری نواری از جنس پلی پروپیلن است. محفظه قرارگیری لامپ در بالای لوستر قرار گرفته  کیفیت چاپ و زنده بودن رنگ‌ها در این لوستر در حد بسیار خوبی هستند و پلکسی استفاده شده در روکش لوسترها در مقابل حرارت و دستمال شدن مرطوب مقاومت خوبی را دارد.