استیکر اتاق کودک کیتی بهترین پیشنهاد برای تزئین اتاق کودک دخترانه است. استفاده از استیکر بهترین و ارزانترین راه تغییر اتاق کودک بوده و نسل جدید این محصول یعنی استیکر چوبی بدلیل عمر بیشتر ،نصب آسان و قابلیت جابجایی توانسته بسیار مورد توجه قرار گیرد.خرید استیکر اتاق کودک تصمیمی است که می تواند هیجان بسیار زیادی را در اتاق دختر کوچولوی شما ایجاد کند.

اتاق کودک حریم شخصیتی کودک شما محسوب شده و توجه به زیبایی و چیدمان آن اهمیت زیادی دارد.استیکر چوبی کیتی بدلیل جنس خاص آن از سطح دیوار برجسته می شود و طرح را بسیر زنده تر و باور پذیرتر می کند.بچه‌ها همیشه علاقه  زیادی به استیکر و مخصوصا استیکر چوبی نشان می دهند و جذابیت این نوع از محصولات در اتاق کودک بسیار بیشتر از محصولات مشابهی مانند کاغذ دیواری و یا نقاشی است.

شرکت جیک جیک تنها تولیدکننده استیکرهای چوبی بوده و شما می توانید استیکر اتاق کودک کیتی را از سایت این شرکت خریداری کنید.

استیکر چوبی را می توان یکی از بهترین محصولات دکوراسیون اتاق کودک دانست که بخوبی و با هزینه ای کم ،تغییرات زیادی را در اتاق کودک شما ایجاد می کند.استیکر مدل کیتی از جنس چوب با روکش چاپ شده مخصوص است که همین موضوع نصب قطعات آن را بسیار آسان کرده است. ترکیب رنگ صورتی در کنار رنگ های گرمی مانند سبز و زرد در استیکر اتاق کودک کیتی ، بخوبی حس نشاط را به فضای اتاق کودک شما می آورد.

استیکر کیتی 1

شخصیت دوست داشتنی کیتی بی شک پرطرفدارترین نماد دخترهاست که محبوبیت آن در بین نسل‌های مختلف وجود داشته و به‌خاطر تم رنگی صورتی به‌عنوان اصلی‌ترین تم در اتاق کودک دخترانه استفاده می‌شود.

استیکر چوبی کیتی می تواند در کنار محصولات دیگر این تم مانند چراغ خواب رومیزی و دیواری،لوستر ،حاشیه دیواری و ساعت دیواری مدل کیتی ست زیبایی در اتاق کودک شما ایجاد کند.استیکر اتاق کودک همیشه بعنوان وسیله مناسبی برای دیزاین اتاق کودک محسوب می شود.

استیکر کیتی 3

«استیکر چوبی جیک جیک مدل باغچه کیتی» با محور قراردادن کاراکترهای خاص دخترانه و ترکیب آنها با رنگ‌های گرم و متعادل باعث ایجاد طرحی منسجم و در عین حال زیبا شده است. داستان‌پردازی مناسب و انتخاب کاراکترهای مرتبط با هم باعث شده تا استیکر باغچه کیتی به یکی از پرطرفدارترین محصولات برای طراحی و تزیین اتاق‌های دخترانه تبدیل شود. این استیکر بر اساس چیدمان شرکت تولیدکننده‌، فضایی معادل ۲۴۰ در ۱۶۰ سانتی‌متر را پوشش می‌دهد. البته شما می‌توانید هنگام نصب قطعات را بر روی چند دیوار نصب کنید و یا چند قطعه را بر روی تخت یا کمد کودک خود بچسبانید تا تم یکپارچه ای در اتاق ایجاد شود. جنس تمامی قطعات از چوب با روکش چاپ شده ضد حساسیت بوده که به‌وسیله چسب‌های دوطرفه برند Tesa آلمان و نقشه راهنمای موجود در بسته‌بندی محصول، بر روی دیوار، کاغذدیواری و یا پوشش‌های خاص چسبیده می‌شود. میزان چسبندگی و اتصال روی دیوار مناسب بوده و هنگام جابجایی منزل نیز می‌توان قطعات را به‌راحتی جدا کرده و در جای جدید بچسبانید.