استیکر اتاق کودک پو بهترین پیشنهاد برای تغییر فضای اتاق پسرانه است.خرید استیکر اتاق کودک و انتخاب طرحی که هم با فضای اتاق متناسب باشد و هم کیفیت خوبی را داشته باشد می تواند دغدغه والدین باشد. نسل جدید این محصول یعنی استیکر چوبی بدلیل عمر بیشتر ،نصب آسان و قابلیت جابجایی توانسته بسیار مورد توجه قرار گیرد.خرید استیکر اتاق کودک تصمیمی است که می تواند هیجان بسیار زیادی را در اتاق پسر کوچولوی شما ایجاد کند و جذابیت استیکر چوبی بسیار بیشتر از محصولات مشابهی مانند کاغذ دیواری و یا نقاشی است.

شرکت جیک جیک تنها تولیدکننده استیکرهای چوبی بوده و شما می توانید استیکر اتاق کودک پو را از سایت این شرکت خریداری کنید.

استیکر پو به همراه دوستان جذابش می تواند کودک شما را بسیار خوشحال کرده و او را به رویاهایش نزدیکتر کند.استیکر پو رنگبندی بسیار شاد و پر انرژی دارد و برای اتاق پسرانه بسیار مناسب است.استیکر پو از جنس چوب بوده و در کنار زیبایی دوام بسیار خوبی را دارد.اتاق کودک نقش مهمی در شکل گیری شخصیت مستقل در کودک دارد و توجه به زیبایی اتاق کودک باعث می شود کودک به آن جذب شده و اتاقش را حریم خود بداند.در استیکر پو کاراکترهای دوست داشتنی والت دیزنی با چیدمانی زیبا در کنار هم قرار گرفته‌اند. رنگ غالب این استیکر، زرد است که نشاط و انرژی را برای فضای اتاق شما به همراه می‌آورد. برجستگی این استیکر ها پس از نصب، آن‌ها را بسیار زیباتر و ملموس‌تر جلوه می‌دهد و تغییری استثنایی را در فضای اتاق کودک شما ایجاد می‌کند.

استفاده از استیکر همیشه آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش برای ایجاد تغیییر در فضای دکوراسیون اتاق و بخش‌های مختلف خانه محسوب می‌شود. این محصول از جنس چوب با ضخامت ۳میلی‌متر بوده و روکش چاپ شده که قابلیت شستشو را دارد. این روکش چاپ شده زنده بوده و رنگ های چاپ بر روی آن بسیار زیبا و گرم هستند. همچنین پارچه از الیاف نخ و کاملا ضد حساسیت است و رنگ های مورد استفاده همگی دارای پایه گیاهی هستند که با تکنولوژی نانو به ثبات رسیده و هیچ گونه آثار زیان بار شیمیایی برای کودک به دنبال ندارد. نصب این استیکر ها هم بسیار آسان و راحت شده و تقریبا تمامی طرح‌ها بصورت یکپارچه هستند. برای قرار دادن آن‌ها بر روی دیوار، از چسب‌های دوطرفه برند Tessa استفاده شده که بصورت تکه‌های کوچک برش خورده به همراه نقشه و توضیحات محصول، در داخل بسته بندی آن قرار دارد. ویژگی این چسب‌ها در کنار قدرت چسبندگی مناسب، عدم آسیب رساندن به پوشش دیوار و رنگ آن است و همین موضوع باعث ایجاد امکان جابجایی این استیکر ها شده است.