استیکر اتاق کودک باب اسفنجی و پاتریک بهترین پیشنهاد برای تغییر فضای اتاق کودک شماست.اگر بدنبال خرید استکر اتاق کودک هستید و می خواهید با سریعترین روش و مناسبترین قیمت دکوراسیون اتاق کودک خود را تغییر دهید ، استفاده از استیکر چوبی راه حل مناسبی است.

استیکر اتاق کودک باب اسفنجی و پاتریک از جنس چوب و دارای رنگ های زنده ای است و خیلی خوب فضای اتاق کودک شما را متحول می کند..استیکر ها همیشه جذابیت بالایی برای کودکان دارند ،مخصوصا اگر باب اسفنجی و دوست صورتی او یعنی پاتریک را برای اتاق کودک خود انتخاب کنید.این استیکر در تمی دریایی با رنگ های گرم و زنده ،نشاط را به اتاق کودک شما می بخشند.این استیکر به گونه‌ای طراحی شده که برای هر دو جنسیت پسر و دختر مناسب است.این استیکر چوبی دوست داشتنی را می توانید از سایت شرکت جیک جیک تهیه کنید.

استیکر باب اسفنجی و پاتریک

جنس چوبی قطعات مهم‌ترین ویژگی این استیکر است که نصب آن‌ها را بسیار آسان و راحت نموده و علاوه بر آن عمر و دوام بسیار خوبی را به طرح بخشیده است، به طوریکه شما هنگام جابه‌جا نمودن اتاق کودک خود و یا اسباب‌کشی منزل می‌توانید استیکر ها را به راحتی و بدون آسیب رساندن به دیوار، از آن جدا کرده و در محل جدید مجددا نصب کنید.

استیکر قطار حیوانات

روکش چاپ شده ضد آب استیکر ها به راحتی توسط دستمال رطوبت‌دار قابل نظافت و پاک کردن است و رنگ‌های به‌کار گرفته شده در چاپ این محصول از کیفیت بالایی بهره می‌برند. ضخامت ۴ میلی‌متری و برجسته بودن قطعات در این نوع از استیکر، کاراکتر ها را باورپذیرتر و نمای آن‌ها را بر روی دیوار، بسیار زیباتر کرده است. درون بسته‌بندی این محصول، ۴ بلوک چسب که  هر کدام از آن‌ها ۳۰ قطعه برش خورده در سایزهای مختلف هستند وجود دارد. جنس این چسب‌ها که به‌صورت دو طرفه می باشند ترکیب خاصی از مواد چسب صنعتی و لاستیک بوده و تولید کارخانه Tesa آلمان است که یکی از معتبرترین برند چسب در دنیاست. جنس چسب‌ها به گونه‌ایست که بر روی دیوار، کمد، رنگ و کاغذ دیواری به خوبی نصب می‌شوند و در عین استحکام و چسبندگی بسیار بالا هنگام جداکردن به راحتی جدا شده و آسیبی به دیوار وارد نمی‌کند.