روتختی مدل پنگوئن های ماداگاسکار: روتختی معمولا یکی از مهمترین وسایلی است که برای تزیین دکوراسیون اتاق کودک انتخاب خواهید کرد. می توان گفت انتخاب روتختی کاری آسان و راحت تر نسبت به انتخاب وسایل دیگر اتاق کودک است. اما در انتخاب روتختی اتاق کودک مناسب هم باید نکاتی را رعایت کنید تا انتخاب مطمئن تری در این زمینه داشته باشید.همیشه در خرید لوازم اتاق کودک ابتدا به جنبه ایمنی و سلامتی و البته نحوه نظافت و تمیزی آن توجه کنید. از آنجایی که پارچه روتختی از مواد بسیار گوناگونی ساخته می شوند باید به آلرژی زا بودن آنها توجه زیادی کنید. برای مثال مواد مانند پولی استر و پارچه های نخی آغشته به رزین ممکن است آلرژی زا باشند. بنابراین هنگام خرید به برچسب زده شده توجه و آنرا به دقت مطالعه کنید.

معرفی ست کاور و لحاف پنگوئن‌های ماداگاسکار

این ست کاور زیبا پنج تکه دارد و شامل کاور لحاف، لحاف لایت، روتشکی دوردوزی شده و دو عدد روبالشی در سایز ۵۰ در ۷۰ است. تمام محصولات موجود در این پک کاربردی هستند و  کالای خواب کاملی را برای شما فراهم می‌کند. لحاف لایت و دوخت‌دار آن نیز با گرمی و لطافت خود، سرما را از کودک شما دور می‌کند و کمک می‌کند آرامش بیشتری را تجربه کند و  راحت‌تر بخوابد.

جنس پارچه محصول

جنس به کار رفته در این محصول «ژاکارد نخی و تترون نخی» است که از ویژگی‌ّهای آن می‌توان نرمی و لطافت،‌ درخشندگی،‌ شست‌وشوی راحت،‌ استحکام و دوام کافی و ثبات رنگ را نام برد. این محصول از الیافی صد در صد طبیعی تشکیل شده است و برای بدن حساس فرزند شما هیچ‌گونه حساسیت و آلرژی‌ای ایجاد نمی‌کند. علاوه بر این، جنس مخمل‌گونۀ این سرویس به شکلی است که در فصل تابستان خنکای دلپذیری برای فرزندتان به ارمغان می‌آورد و در فصل زمستان گرمای دلچسبی دارد.

طرح و رنگ محصول

نام طرح به کار رفته در این محصول پنگوئن‌های ماداگاسکار GUZEL-The penguins of Madagascar است؛ شخصیت‌های محبوب کارتونی که  برای کودکان و نوجوانان به خصوص پسران بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است. طرح و نقش به کار رفته در این محصول شفاف و زیباست و گویی بر روی آن نقاشی شده است. ترکیبی از رنگ‌های شادی که در این محصول به کار رفته زیبایی آن را دو چندان کرده است و به خوبی با دکور پسرانۀ اتاق فرزندتان هماهنگ می‌شود. همچنین رنگ آن نیز ثابت است و در اثر شست‌وشو وتابش مستقیم نور خورشید تغییر رنگ نمی‌دهد. این سرویس کاور با کیفیت، بهترین انتخاب برای اتاق کودک دلبند شماست که با کمک آن، علاوه بر اینکه خوابی آرام و عمیق را تجربه می‌کند، از طرح و نقش عروسکی حک شده بر روی آن نیز لذت می‌برد.

روتختی پنگوئن های ماداگاسکار

روتختی مدل پنگوئن های ماداگاسکار فارق از هر گونه ویروس و مواد آلرژی زاست. همچنین روتختی اتاق کودک معمولا بیش از روتختی بزرگسالان به شست و شو و پاکیزگی نیاز دارد بنابر این انتخاب مدلی که با شستن های مداوم رنگ و کیفیت خود را حفظ کند اهمیت زیادی دارد. سعی کنید روتختی کودک را از جنس پارچه های نرم و بادوام انتخاب کنید تا برای مدت طولانی تر قابل استفاده باشند.سایز روتختی اتاق کودک باید قبل از انتخاب طرح و رنگ مورد توجه قرار بگیرد. بنابراین ابتدا سایز تخت کودک را مشخص کنید و سپس به سراغ انتخاب رنگ و استایل روتختی بروید. تنوع در طرح و رنگ روتختی کودک بیش از هر چیز دیگری است.روتختی رویال مدل مینیون یک روتختی با جنسی عالی و درجه یک و به صرفه برای  کودک شما است که با طرح ها و رنگ های جذابی که دارد کودک شما را شیفته و دلداده این محصول میکند.

در صورتی که علاقه مند به خرید پرده اتاق کودک یا دکوراسیون اتاق کودک هستید میتوانید از سایت جیک جیک دیدن بفرمایید.