چوب لباسی و آویز لباس از جمله محصولات بسیار پرکاربرد در اتاق کودک محسوب می شود که علاوه بر کاربرد زیاد می تواند در زیبایی و چیدمان اتاق کودک تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد. چوب لباسی کودک طرح کاکتوس تولید شرکت جیک جیک است.محصولات این شرکت کاملا منطبق بر استانداردهای اتاق کودک بوده و دارا دو گواهینامه Beby Health و Real kids life هستند. این چوب لباسی از جنس ام دی اف با ضخامت ۱۶ میلیمتر است.

شما می توانید برای خرید چوب لباسی اتاق کودک نمونه های متنوعی را در سایت جیک جیک بررسی کنید.ما در جیک جیک این افتخار را داریم تا انواع شلف و چوب لباسی اتاق کودک دخترانه و پسرانه را با قیمت مناسب برای راحتی شما عزیزان قرار داده و شما به صورت خرید اینترنتی چوب لباسی اتاق کودک خود را انتخاب کنید.

چوب لباسی کودک جیک جیک طرح کاکتوس

در طراحی آپارتمان های امروزی بدلیل کمبود فضا و مدرن شدن طراحی داخلی استفاده از شلف یا همان طاقچه بسیار متداول شده است.از طرفی چوب لباسی و آویز لباس نیز از جمله محصولات بسیار پرکاربرد در اتاق کودک محسوب می شود که علاوه بر کاربرد زیاد می تواند در زیبایی و چیدمان اتاق کودک تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد.چوب لباسی و طاقچه دیواری مدل کاکتوس یک محصول کاربردی است که هر دو مورد شلف و چوب لباسی را همراه داشته و زیبایی فوق العاده ای در اتاق کودک ایجاد می کند.این محصول از دو بخش شلف و چوب لباسی تشکیل شده و جنس هر دو قسمت از ام دی اف با ضخامت ۱۶ میلیمتر است.

 

چوب لباسی کودک جیک جیک طرح کاکتوس

هر دو بخش بوسیله روکش رنگ پوشش داده شده اند و بوسیله دستگاه فلت بد و با تکنیک چاپ یووی روی آنها عمل چاپ انجام شده و صد در صد در مقابل شستشو و تابش نورهای محیطی مقاوم است.قسمت طاقچه می تواند تا وزن ۵ کیلوگرم را تحمل کند. چهار عدد گیره چوبی که تراش و ابزار زیبایی بر روی آن ها ایجاد شده جهت قرار گرفتن و آویز کردن لباس کودک بر روی تخته نصب شده است. اتصال گیره ها به بدنه بسیار محکم بوده و هر کدام از آنها تحمل وزن لباس تا ۴ کیلوگرم را دارند.شلف دیواری کاکتوس دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی بوده و عمر و دوام بالایی دارد.نحوه نصب آن بسیار آسان است و از طریق گیره ای که در پشت این محصول طراحی شده بخوبی برروی دیوار نصب و محکم می شود.در بسته بندی این شلف نقشه راهنمای نصب،۲ عدد پیچ و رل پلاک و کلیشه مخصوص نشانه گذاری جای سوراخکاری پیچ ها بر روی دیوار قرار دارد.