چراغ خواب اتاق کودک مدل کیتی ،چراغ خواب در اتاق کودک یک وسیله ضروری است که در کنار زیبایی بسیار کاربردی هم هست.

اگر کودک شما از تاریکی می ترسد و یا علاقه ای به خوابیدن در اتاقش ندارد برای ایجاد حس علاقه نسبت به اتاق کودک می توانید از چراغ خواب استفاده کنید.چراغ خواب مناسب اتاق کودک باید طوری طراحی شده باشد که نور آن بطور کامل مخفی بوده و شدت نور به میزانی نباشد که خواب کودک را تحت تاثیر قرار دهد.

این محصول کاملا بر اساس استانداردهای اتاق کودک تولید شده و زیبایی و نور مناسبی را ایجاد می کند.شخصیت دوست داشتنی کیتی بی شک مورد علاقه ترین شخصیت دخترانه است.تم صورتی کیتی کاملا انرژی و حس خوب دخترانه را در اتاق شما ایجاد می کند. با تم رنگی صورتی میتواند برای  اتاق های دخترانه گزینه مناسبی بوده و جذابیت خوبی را ایجاد کند. جنس این محصول ترکیبی از پارچه، چوب و پلی پروپیلن است که در کنار هم محصولی سبک اما مقاوم و ایمن را بوجود آورده‌اند.

لامپ این محصول توسط در پوشی که در پایین کار قرارگرفته و با چرخش در جهت عقربه های ساعت باز می شود، به روی سرپیچ بسته شده و درون چراغ خواب قرار گرفته و کاملا نور را بصورت غیر مستقیم پخش می ‌کند. اعصاب بینایی کودکان تا سن ۳ سالگی هنوز بصورت کامل شکل نگرفته و نورهای شدید و مستقیم باعث آسیب دیدن اعصاب بینایی کودک می‌شود به همین خاطر در طراحی این محصول ،لامپ بصورت کامل مخفی می‌شود و نور بسیار یکنواخت و ملایمی را تولید می‌کند. قطر دهانه لامپ ۶ سانتی‌متر است که می‌توان از لامپ‌ها کم مصرف تا ۱۵ وات و لامپ‌های LED تا ۹ وات در آن استفاده کرد. سیم کلیدار سه متری این محصول ،امکان استفاده از آن در کنار تختخواب را بخوبی ایجاد می کند.باید دقت داشت که تمامی مواد اولیه و اکسسوری‌هایی که در اتاق مورد استفاده قرار می‌گیرد فاقد هرگونه بخش تیز و شکننده باشد و استفاده از چراغ خواب هایی که در آن‌ها حباب‌های شیشه‌ای بکاربرده شده بخاطر وزن بالا، خطرات زیاد و تابش نور مستقیم توصیه نمی شود.این محصول کاملا منطبق بر استاندارد بوده و بسیار سبک و ایمن طراحی شده است.کیفیت چاپ و زنده بودن رنگ‌ها در این محصول در حد بسیار خوبی هستند و پلکسی استفاده شده در روکش این محصول در مقابل حرارت و دستمال شدن مرطوب مقاومت خوبی را دارد.