« »

چراغ خواب رومیزی کودک مدل خرس پو ، روشنایی و میزان نور در اتاق کودک یک موضوع بسیار مهم است و بهمین خاطر وجود چراغ خواب یکی از وسایل ضروری اتاق کودک است.

یک چراغ خواب مناسب می تواند ترس کودک شما از تاریکی را از بین ببرد.همچنین هنگام شب برای حضور مادر در اتاق کودک بودن یک نور ملایم بسیار ضروری است.چراغ خواب مناسب باید نور را بصورت کاملا مخفی و یکنواخت در اتاق کودک پخش کند.چراغ خواب پو کاملا منطبق بر استانداردهای اتاق کودک است.کاراکتر زیبا و دوست داشتنی پو با کاراکتری جذاب و ترکیب رنگی پر انرژی می تواند گزینه بسیار خوبی برای تم اتاق پسرانه باشد. یک اتاق پسرانه باید انرژی بسیار خوب و شادی زیادی را در قسمت های مختلف خود داشته باشد.چراغ خواب رومیزی پو با تم فوتبال طراحی شده تا بتواند برای پسر یچه ها جذابیت خوبی را ایجاد کند و یک گزینه عالی برای اتاق پسرانه محسوب می شود. جنس این چراغ خواب ترکیبی از پلکسی، چوب و پلی پروپیلن است که در کنار هم محصولی سبک اما مقاوم و ایمن را بوجود آورده‌اند.

لامپ این محصول توسط در پوشی که در پایین کار قرارگرفته و با چرخش در جهت عقربه های ساعت باز می شود، به روی سرپیچ بسته شده و درون چراغ خواب قرار گرفته و کاملا نور را بصورت غیر مستقیم پخش می ‌کند. اعصاب بینایی کودکان تا سن ۳ سالگی هنوز بصورت کامل شکل نگرفته و نورهای شدید و مستقیم باعث آسیب دیدن اعصاب بینایی کودک می‌شود به همین خاطر در طراحی این چراغ خواب ،لامپ بصورت کامل مخفی می‌شود و نور بسیار یکنواخت و ملایمی را تولید می‌کند. قطر دهانه لامپ ۶ سانتی‌متر است که می‌توان از لامپ‌ها کم مصرف تا ۱۵ وات و لامپ‌های LED تا ۹ وات در آن استفاده کرد. سیم کلیدار سه متری این چراغ خواب ،امکان استفاده از آن در کنار تختخواب کودک را بخوبی ایجاد می کند.کیفیت چاپ و زنده بودن رنگ‌ها در این چراغ خواب در حد بسیار خوبی هستند و پارچه استفاده شده در روکش این محصول در مقابل حرارت و دستمال شدن مرطوب مقاومت خوبی را دارد.

برای خرید این محصول و دریافت جزئیات بیشتر کلیک کنید