لوستر کودک مدل مرد عنکبوتی ،دنیای کودکان پر است از رویاهای قهرمانانه و در این میان شخصیت‌ها و کاراکتر ها نقش مهمی در شکل گرفتن این رویاها دارد. اگر شما کودک ماجراجو و خلاقی دارید و می‌خواهید او را در ماجراجویی‌ها و رویاهایش همراهی کنید می‌توانید لوستر مدل مرد عنکبوتی را انتخاب کنید.این لوستر دارای طراحی بسیار خاص و جسورانه ایست .این محصول با لوستر هایی که معمولا در اتاق های دیگر استفاده می‌شوند تفاوت دارند. در لوستر اتاق کودک نباید از حباب و مواد اولیه شیشه‌ای استفاده شده باشد چون باعث کاهش ایمنی کودک می‌شود. همچنین وزن لوستر بسیار مهم است و نباید آنقدر زیاد باشد که در هنگام سقوط، سلامتی کودک را تهدید کند.

لوستر مردعنکبوتی تمامی فاکتورهای گفته شده و استانداردهای مربوط به اتاق کودک را در طراحی خود رعایت کرده است. ابعاد این محصول ۴۰ در ۶۰ سانتی‌متر است و جنس آن از ترکیب چوب با روکش پارچه و دورگیری نواری از جنس پلی پروپیلن است. محفظه قرارگیری لامپ در بالا قرار گرفته و قطر دهانه آن ۸ سانتیمتر بوده و برای اینکه بتوان نور مناسبی را از این محصول دریافت کرد با توجه به ابعاد اتاق فرزندتان می‌توان از لامپ‌ها کم مصرف تا ۵۰ وات و یا لامپ های LED تا ۱۸ وات استفاده کرد. کیفیت چاپ و زنده بودن رنگ‌ها در این محصول در حد بسیار خوبی هست.

 

انتخاب لوستر یکی از مهم‌ترین موضوعات هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق فرزندتان است. دراین محصول اتاق کودک نباید از حباب و مواد اولیه شیشه‌ای استفاده شده باشد چون باعث کاهش ایمنی کودک می‌شود. همچنین وزن این محصول بسیار مهم است و نباید آنقدر زیاد باشد که در هنگام سقوط، سلامتی کودک را تهدید کند.کیفیت چاپ و زنده بودن رنگ‌ها در این محصول در حد بسیار خوبی هستند و پلکسی استفاده شده در روکش در مقابل حرارت و دستمال شدن مرطوب مقاومت خوبی را دارد.