تزئین اتاق کودک ، یکی از دغدغه های والدین هست و معمولا سوالاتی از قبیل “ساعت اتاق نوزاد را از کجا بخریم؟”، “مراکز فروش ساعت اتاق کودک کجاست؟” مطرح می‌شود.

راهنمای خرید ساعت کودک با قیمت مناسب و ارزان

اگر به این فکر می کنید که برای خرید یک ساعت جدید به بازار مراجعه کرده و پس از ساعت ها یا روزها گشتن بالاخره یک ساعت ارزان و دلخواه نصیبتان شود به نظر من در اشتباهید. چرا که در این حالت شما وقت گرانبهای خود را در این مسیر هزینه کرده اید.

اما اگر بتوانید همان ساعت زیبا و دلخواه را در منزل و با جستجو در میان لیست انواع ساعت های اتاق کودک پیدا کرده و سفارش دهید به نظرتان ارزان تر نخواهد بود؟ پیشنهاد ما در فروشگاه اینترنتی جیک جیک خرید انواع ساعت اتاق خواب از میان انبوه طرح های چاپی و سه بعدی موجود در این فروشگاه می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد پشتیبانی نیز تماس بگیرید تا بتوانید بهتر و راحتتر ساعت مورد نظرتان را سفارش بدهید.

ساعت دیواری کودک جیک جیک مدل هواپیما دارای طراحی خاص و منحصربه‌فردی است. این ساعت از جنس چوب بوده و روکشی چاپ شده که در عین مقاوم و ضد حساسیت بودن روی آن را پوشانده است. ساعت به‌صورت دولایه ساخته شده و فاصله بین این دو لایه ۴ سانتی‌متر است. موتور ساعت به‌صورت روانگرد بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد. ساعت به‌منظور مصرف کمتر باتری به‌صورت جدا از موتور بوده و در واقع برای کارکردن همزمان موتور ساعت و پاندول دو عدد باتری قلمی مورد نیاز است.

برای دریافت جزئیات و خرید کلیک کنید.