خرید استیکر اتاق کودک اولین موضوعی است که برای تزئین اتاق کودک به ذهن پدر و مادر ها می رسد.استیکر کودک بدلیل قیمت مناسب و تغییر سریع فضا ایده ای خوب برای دکور اتاق کودک بوده و نسل جدید این محصول یعنی استیکر چوبی بخاطر جنس بسیار بادوام و قابلیت جابجایی و همینطور برجسته بودن از سطح دیوار و زیبایی بسیار خوب ، رفته رفته جایگزین کاغذ دیواری در اتاق کودک شده است. استیکر چوبی لانه پرنده می تواند در تزئین اتاق کودک دخترانه بکار برده شود. این استیکر بسیار کیفیت ساخت بالایی داشته و عمل چاپ بصورت مستقیم بر روی چوب انجام گرفته است.این استیکر منطبق بر استانداردهای مربوط به دکور اتاق کودک تولید شده است.

شرکت جیک جیک تنها تولیدکننده استیکرهای چوبی بوده و شما می توانید استیکر اتاق کودک لانه پرنده را از سایت این شرکت خریداری کنید.

 همچنین می‌توانید عکس‌های مورد نظر خود را پس از چاپ در سایز قاب عکس‌ها، به‌وسیله چسب‌های مخصوص داخل بسته‌بندی بر روی فریم قاب بچسبانید. این طرح فضای ۲۳۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر را پوشش می‌دهد و رنگ‌های جذاب و بسیار شاد و زنده‌ای در آن به‌کار گرفته شده است. نوع طراحی این استیکر بصورتی است که امکان نصب قسمتی از آن را در فضای دیگر ایجاد میکند و برای والدینی که برای دو اتاق کودک بدنبال استیکر هستند می تواند گزینه خوبی باشد. قطعات این استیکر به‌وسیله چسب‌های دو طرفه که از برند Tesa آلمان انتخاب شده و در قطعات کوچک برش خورده و با استفاده از نقشه و دستورالعمل راهنمای موجود در بسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی محصول، به راحتی بر روی دیوار قرار می‌گیرند.

استیکر اتاق کودک لانه پرنده

تکنیک چاپ روی این محصول از روش چاپ uv است. در این روش طرح بصورت مستقیم بر روی چوب چاپ شده و کاملا ضد خش،لکه و کثیفی بوده و بخوبی با دستمال مرطوب قابل تمیز شدن است.ثبات رنگ ها بسیار بالا و تا ده سال بدون هیچ گونه تغییر رنگ می باشند.رنگ های چاپ بسیار زنده بوده و کیفیت مناسبی را دارند.اگر به دنبال ایده‌ای مناسب برای قرار دادن عکس‌های مختلف کودک خود بر روی دیوار هستید، استیکر تم لانه پرنده گزینه مناسبی برای این منظور است. در این استیکر ۶ قاب عکس در سایزهای مختلف قرار دارد که به‌صورت پیش فرض تصاویر کودکانه روی آن‌ها چاپ شده است.