استیکر اتاق کودک قطار حیوانات

تزئین اتاق کودک، یکی از دغدغه های والدین هست و معمولا سوالاتی از قبیل استیکر اتاق نوزاد را از کجا بخریم؟”، “مراکز فروش استیکر اتاق کودک کجاست؟” مطرح می‌شود.

شما می توانید برای خرید استیکر اتاق کودک نمونه های متنوعی را در سایت جیک جیک بررسی کنید.ما در جیک جیک این افتخار را داریم تا انواع استیکر اتاق کودک دخترانه و پسرانه را با قیمت مناسب برای راحتی شما عزیزان قرار داده و شما به صورت خرید اینترنتی استیکر اتاق خواب کودک خود را انتخاب کنید.شما می توانید استیکر قطار حیوانات را از طریق سایت شرکت جیک جیک که تولیدکننده این محصول است،خریداری کنید.

 استیکر کودک همیشه بعنوان وسیله مناسبی برای دیزان اتاق خواب کودک محسوب می شود.بچه‌ها همیشه علاقه  زیادی به استیکر و مخصوصا استیکر چوبی نشان می دهند و جذابیت این نوع از محصولات در اتاق کودک بسیار بیشتر از محصولات مشابهی مانند کاغذ دیواری و یا نقاشی است.بچه‌ها همیشه علاقه‌ی خیلی زیادی به حیوانات دارند و در واقع کاراکتر و شخصیت حیوانات جنگل، نقش مهمی در دنیای کودکانه‌ی آن‌ها ایفا می‌کند. «استیکر قطار حیوانات» یک قطار در حال حرکت با حیوانات شیطون و زیبایی است که فضاسازی خوبی در اتاق  شما ایجاد میکنند.کودک شما با قطار حیوانات در تخیل خود فرورفته و سفری خیال انگیز را انجام می دهد. شخصیت‌پردازی مناسب، استفاده از کاراکتر های جذاب و انتخاب طیف رنگی گرم، از ویژگی های استیکر قطار حیوانات است. اگر می‌خواهید کودک خود را با کاراکتر های زیبا و دوست‌داشتنی همراه کنید و با قطاری پر از حیوانات شیطون او را به گردش در جنگل ببرید، می‌توانید خرید استیکر اتاق کودک قطار حیوانات را انتخاب کنید.

استیکر قطار

درون بسته‌بندی این محصول، ۴ بلوک چسب وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ۳۰ قطعه‌ی برش‌خورده در سایزهای مختلف هستند. جنس این چسب‌ها که به‌صورت دوطرفه هستند، ترکیب خاصی از مواد چسب صنعتی و لاستیک بوده و تولید کارخانه‌ی Tesa آلمان است. Tesa یکی از معتبرترین برندهای چسب در دنیاست. جنس چسب‌ها به گونه‌ای ا‌ست که روی دیوار، کمد، رنگ و کاغذدیواری به‌خوبی نصب می‌شود و در عین استحکام و چسبندگی بسیار بالا، هنگام جداکردن به‌راحتی از دیوار جدا شده و آسیبی به زیرکار استیکر ها وارد نمی‌کند. جنس چوبی این محصول ، حس زنده‌بودن را به مخاطب القا کرده و همچنین امکان شست‌وشو و استفاده از دستمال مرطوب را جهت پاک‌کردن لکه‌ها فراهم می‌کند. ضخامت ۴میلی‌متری و رنگ‌های بسیار زنده و شاد، زیبایی این محصول را دوچندان کرده است. این استیکر پوشش خوبی ایجاد کرده و فضایی معادل ۲۳۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر را می‌پوشاند. نوع طراحی به گونه‌ای‌ است که می‌توانید آن را در فضای بالای تخت کودک نصب کنید.

 

استیکر قطار حیوانات