جای تعجب نیست که کودکان وقت زیادی را در اتاق خواب خود می گذرانند. برای خوابیدن ، بازی کردن و کار کردن از آنها استفاده می شود ، بدین ترتیب فضای آنها باید منعکس کننده شخصیت های کمی آنها باشد. در دنیای فضای داخلی کودکان گم شدن آسان است. ازاتاق کودک شما می تواند. شیک باشد یا شاد،عملی ، سرگرم کننده و یا دنج و راحت. همه این موارد به انتخاب شما و شناختتان از روحیات کودک خود بستگی  دارد.

انتخاب ما از ایده های تزئین اتاق خواب کودکان باعث می شود بچه ها از کودک نو پا تا نوجوان و همه سنین در بین افراد خوشحال شوند.و کودک درون آنها آزاد و رها شود. پس با ما برای بررسی ایده های جذاب همراه باشید.

  • اتاق با وسایل سفید

اتاق های سفیدهمیشه چشم را به سمت جزئیات جذاب و عروسک های بازیگوش جلب می کنند و همیشه شما را ترغیب می کنند تا گرمی و رنگ را به فضای اتاق اضافه کنید. وسایل سفید فضای اتاق را بزرگتر نشان داده و فضای بهتری را به کودک می دهد تا بدون محدودیت بازی کند ، این همچنین اتاقی است که می تواند با گذشت سالها به راحتی با او رشد کند و فضای دکور آن تکراری یا مختص به یک سن خاص نمی شود.

نکته اصلی در دکوراسیون سفید یافتن تعادل است و می توانید با افزودن رنگ های ملایم و سرد و گرم و بوسیله ی تجهیزات چوبی ، کاغذ دیواری سرگرم کننده یا چاپ های متضاد این تعادل را ایجاد کنید.

اتاق کودک سفید

 

  • اتاق صورتی،یک فضای شاد و پر انرژی که باید کنترل شود

رنگ صورتی یک رنگ کلاسیک برای فضای اتاق کودک دخترانه است.ویژگی آن انرژی و مشاط بسیار خوبی است که در اتاق ایجاد می کند اما باید در استفاده از این رنگ خیلی دقت کرد چون استفاده نا متعادل از آن می تواند به مرور خسته کننده و کسالت آور باشد. بای متعادل کردن فضای اتاق صورتی می توانید از استیکر های چوبی استفاده کنید. همچتین یک شلف با رنگ سفید و یا یک چوب لباسی با طراحی خاص می تواند بخوبی این فضا را دلنشین کند.

استیکرهای چوبی خیلی راحت و سریع اتاق را متحول کرده و یک محیط زنده و پویا برای شما ایجاد می کنند.

اتاق کودک صورتی