چراغ خواب اتاق کودک مدل خرس پو ، چراغ خواب کودک یکی از وسایل کاربردی در اتاق کودک است.

در سنین پایین برای اینکه کودک از تاریکی فضای اتاق نترسد نیاز به وجود یک چراغ خواب با نور مناسب در اتاق کودک است.این محصول وسیله ای بسیار مناسب و کاربردی جهت اتاق کودک محسوب می شود.چراغ خواب پو به گونه ای طراحی و ساخته شده که نور آن به هیچ وجه در خواب کودک خللی وارد نمیکند و می تواند شب تا صبح بطور کامل روشن بوده و نوری بسیار ملایم و یکنواخت در اتاق کودک پخش کند.

منبع نور به طور کامل در درون چراغ خواب مخفی شده و نور کاملا بصورت غیر مستقیم و کاملا یکنواخت در اتاق پخش می شود.چراغ خواب مدل پو دارای یک لامپ مهتابی ۸ وات است که لوکس نور کاملا متناسب با خواب کودک را فراهم می کند.شخصیت پو جذابیت بسیار خوبی برای کودکان دارد و استفاده از کاراکتر پو بعنوان چراغ خواب در اتاق کودک می تواند بخوبی کودک شما را نسبت به خوابیدن در اتاق خودش علاقمند کند.

باید توجه داشت که در لوستر و چراغ خواب های اتاق کودک نباید از حباب و مواد اولیه شیشه‌ای استفاده شده باشد چون باعث کاهش ایمنی کودک می‌شود. همچنین وزن محصول بسیار مهم است و نباید آنقدر زیاد باشد که در هنگام سقوط، سلامتی کودک را تهدید کند.چراغ خواب دیواری جیک جیک مدل خرس پو تمامی فاکتورهای گفته شده و استانداردهای مربوط به اتاق کودک را در طراحی خود رعایت کرده است. ابعاد این محصول ۴۰ در ۳۰ سانتی‌متر است و جنس آن از ترکیب چوب با روکش پارچه است. محفظه قرارگیری لامپ به صورت یک باکس چوبی در پشت محصول قرار گرفته که یک لامپ مهتابی LED 9 وات به  طول ۳۰ سانتیمتر در داخل آن نصب شده است. مصرف این لامپ بسیار کم و عمر بسیار خوبی را دارد. کیفیت چاپ و زنده بودن رنگ‌ها در این چراغ خواب در حد بسیار خوبی هستند و پارچه استفاده شده در روکش آن در مقابل حرارت و دستمال شدن مرطوب مقاومت خوبی را دارد.