چراغ خواب اتاق کودک مدل دختر توت فرنگی پرطرفدارترین کاراکتر دختر بچه‌ها محسوب می‌شود. دنیای صورتی و تمام ویژگی‌های دخترانه در این تم خلاصه شده است. ترکیب رنگ سبز در کنار صورتی و استفاده از رنگ‌های سرد در کنار رنگ‌های گرم، هارمونی زیبایی در این طرح به وجود آورده و باعث می‌شود دختر کوچولوی شما به راحتی با آن ارتباط برقرارکند. رنگ صورتی دارای اثر نشاط بخشی بسیار خوبیست و به عنوان رنگ کلاسیک دخترانه می تواند در کنار محصولات این تم، ترکیبی بسیار زیبا در اتاق کودک دخترانه شما ایجاد کند.

چراغ خواب دختر توت فرنگی دارای ابعاد ۳۰ * ۲۰ سانتی‌متر است که با یک سیم کلیددار  که طول آن ۳ متر بوده براحتی در کنار تخت خواب کودک قرار می گیرد.  وزن این چراغ خواب بگونه ایست که در صورت سقوط آسیبی به کودک وارد نکرده و همچنین در برابر ضربه ناشی از سقوط، حرارت لامپ و شست‌وشو مقاومت خوبی را دارد.محفظه قرارگیری لامپ در پایین آن قرار گرفته و کیفیت چاپ و زنده بودن رنگ‌ها در این چراغ خواب در حد بسیار خوبی هستند و پلکسی استفاده شده در روکش آن در مقابل حرارت و دستمال شدن مرطوب مقاومت خوبی را دارد.

باید دقت داشت که تمامی مواد اولیه و اکسسوری‌هایی که در اتاق کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد فاقد هرگونه بخش تیز و شکننده باشد و استفاده از چراغ خواب هایی که در آن‌ها حباب‌های شیشه‌ای بکاربرده شده بخاطر وزن بالا، خطرات زیاد و تابش نور مستقیم توصیه نمی شود.جنس این محصول از ترکیب چوب و پلکسی ،تکنیک چاپ روی این محصول از روش چاپ uv است. در این روش طرح بصورت مستقیم بر روی چوب چاپ شده و کاملا ضد خش،لکه و کثیفی بوده و بخوبی با دستمال مرطوب قابل تمیز شدن است.ثبات رنگ ها بسیار بالا و تا ده سال بدون هیچ گونه تغییر رنگ می باشند.رنگ های چاپ بسیار زنده بوده و کیفیت مناسبی را دارند.