چراغ خواب کودک مدل بره ناقلا ، چراغ خواب دیواری وسیله ای بسیار مناسب و کاربردی جهت اتاق کودک محسوب می شود.کاربرد چراغ خواب دیواری ایجاد نوری ملایم و یکنواخت در اتاق کودک است به طوری که در خواب کودک اختلال ایجاد نکرده و بتوان آن را در تایم زمانی شب تا صبح روشن نمود. چراغ خواب دیواری کودک مدل بره ناقلا به گونه ای طراحی و ساخته شده که نور آن به هیچ وجه در خواب کودک خللی وارد نمیکند.منبع نور به طور کامل در درون چراغ خواب مخفی شده و نور کاملا بصورت غیر مستقیم و کاملا یکنواخت در اتاق پخش می شود.

شما می توانید برای خرید چراغ خواب اتاق کودک نمونه های متنوعی را در سایت جیک جیک بررسی کنید.ما در جیک جیک این افتخار را داریم تا انواع چراغ خواب اتاق کودک دخترانه و پسرانه را با قیمت مناسب برای راحتی شما عزیزان قرار داده و شما به صورت خرید اینترنتی چراغ اتاق کودک خود را انتخاب کنید.

باید توجه داشت که در لوستر و چراغ خواب های اتاق کودک نباید از حباب و مواد اولیه شیشه‌ای استفاده شده باشد چون باعث کاهش ایمنی کودک می‌شود. همچنین وزن محصول بسیار مهم است و نباید آنقدر زیاد باشد که در هنگام سقوط، سلامتی کودک را تهدید کند.چراغ خواب دیواری جیک جیک تمامی فاکتورهای گفته شده و استانداردهای مربوط به اتاق کودک را در طراحی خود رعایت کرده است.

 

ابعاد این محصول ۵۰ در ۴۰سانتی‌متر است و جنس آن از ترکیب چوب با روکش پلکسی است. محفظه قرارگیری لامپ به صورت یک باکس چوبی در پشت محصول قرار گرفته که یک لامپ مهتابی LED 9 وات به  طول ۳۰ سانتیمتر در داخل آن نصب شده است. مصرف این لامپ بسیار کم و عمر بسیار خوبی را دارد. کیفیت چاپ و زنده بودن رنگ‌ها در این چراغ خواب در حد بسیار خوبی هستند و پلکسی استفاده شده در روکش آن در مقابل حرارت و دستمال شدن مرطوب مقاومت خوبی را دارد.