لوستر کودک مدل مینیون ، کاراکتر مینیون شخصیت بانمک و دوس داشتنی است که محبوبیت آن در بین نسل‌های مختلف وجود دارد. رنگ زرد در کنار نشاط بخشی مناسب بدلیل قرارگیری در دسته رنگ‌های گرم بخوبی می‌تواند فضای اتاق کودک شما را زنده کند. « لوستر کودک مدل مینیون » دارای ابعاد ۳۵ × ۵۰ سانتی‌متر است که به یک کابل قابل تنظیم که طول آن حداکثر ۶۰ سانتی‌متر بوده از سقف اتاق آویزان می‌شود. توان نوردهی این لوستر با یک لامپ ۴۰ وات کم مصرف و یا یک لامپ Led 18 وات به گونه ایست که کاملا یک اتاق به ابعاد ۹ تا ۱۲ متر را بخوبی روشن می‌کند.

لوستر اتاق کودک مدل مینیون

وزن این لوستر بگونه ایست که در صورت سقوط آسیبی به کودک وارد نکرده و همچنین در برابر ضربه ناشی از سقوط، حرارت لامپ و شست‌وشو مقاومت خوبی را دارد. باید دقت داشت که تمامی مواد اولیه و اکسسوری‌هایی که در اتاق کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد فاقد هرگونه بخش تیز و شکننده باشد و استفاده از لوستر هایی که در آن‌ها حباب‌های شیشه‌ای بکاربرده شده بخاطر وزن بالا، خطرات زیاد و تابش نور مستقیم استفاده نشود.

 لوستر اتاق کودک مدل مینیون جیک جیک

انتخاب لوستر یکی از مهم‌ترین موضوعات هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق فرزندتان است. لوسترهای کودک با لوسترهایی که معمولا در اتاق های دیگر استفاده می‌شوند تفاوت دارند. در لوستر اتاق کودک نباید از حباب و مواد اولیه شیشه‌ای استفاده شده باشد چون باعث کاهش ایمنی کودک می‌شود. همچنین وزن بسیار مهم است و نباید آنقدر زیاد باشد که در هنگام سقوط، سلامتی را تهدید کند.کیفیت چاپ و زنده بودن رنگ‌ها در این محصول در حد بسیار خوبی هستند و پلکسی استفاده شده در روکش این محصول در مقابل حرارت و دستمال شدن مرطوب مقاومت خوبی را دارد.