لوستر کودک خرس پو ،کاراکتر بسیار زیبایی است که بدلیل استفاده از رنگ های گرم و با نشاط و همچنین جذابیت طراحی همواره مورد توجه اکثر مادران به عنوان تم اصلی اتاق کودک آنها مورد توجه قرار می گیرد.در میان اکسسوری ها و وسایلی که بعنوان تزئین اتاق کودک از آنها استفاده می شود،لوستر بدلیل نقش بسیار مهمی که در ایجاد زیبایی و تامین نور موردنیاز اتاق دارد، انتخاب مهمی بشمار میرود.

استانداردهای ایمنی:

لوستر هایی که برای تزئین اتاق کودک با لوستر هایی که معمولا در اتاق های دیگر استفاده می‌شوند تفاوت دارند. در لوستر اتاق کودک نباید از حباب و مواد اولیه شیشه‌ای استفاده شده باشد چون باعث افزایش وزن محصول شده و در صورت سقوط باعث کاهش ایمنی کودک می‌شود. نور لوستر کودک هم نباید شدت بالایی داشته باشد چون اعصاب بینایی کودکان تا سن ۳ سالگی به تکامل نرسیده و نور زیاد و مسنقیم باعث ایجاد آسیب جدی در آن می شود.لوستر کودک خرس پو تمامی فاکتورهای گفته شده و استانداردهای مربوط به اتاق کودک را در طراحی خود رعایت کرده است. ابعاد این محصول ۴۰ در ۶۰ سانتی‌متر است و جنس اسکلت آن از چوب بوده، کناره های کار از جنس طلق پلی کربنات نسوز و روکش آن هم از طلق پلی پروپیلن بوده که بدلیل استفاده از تکنیک چاپ یووی در آن،کاملا در برابر حرارت،شستشو و اشعه یووی لامپ مقاوم است.

محفظه قرارگیری لامپ:

در بالای لوستر محفظه ای قرار گرفته که از طریق این درپوش ، لامپ درون لوستر قرار می گیرد .قطر این دهانه ۸ سانتیمتر بوده و برای اینکه بتوان نور مناسبی را از این محصول دریافت کرد با توجه به ابعاد اتاق کودک می‌توان از لامپ‌ها کم مصرف تا ۲۵ وات و یا لامپ های LED تا ۱۸ وات استفاده کرد. کیفیت چاپ و زنده بودن رنگ‌ها در حد بسیار خوبی هستند و پلکسی استفاده شده در روکش در مقابل حرارت و دستمال شدن مرطوب مقاومت خوبی را دارد.