تزئین اتاق کودک ، یکی از دغدغه های والدین هست و معمولا سوالاتی از قبیل “شلف اتاق نوزاد را از کجا بخریم؟”، “مراکز فروش شلف اتاق کودک کجاست؟” مطرح می‌شود.اگر کودک ماجراجو و خلاقی دارید به شما خرید شلف دیواری کودک طرح کشتی را پیشنهاد می کنیم.

اگر کودک ماجراجویی دارید و می‌خواهید او را در رویاهایش همراهی کنید، یکی از بهترین روش‌ها استفاده از «شلف دیواری کودک طرح کشتی» است. این شلف کاملا مناسب فضای اتاق کودک پسرانه است و می تواند جذابیت و زیبایی خوبی را در اتاق کودک شما ایجاد کند. در طراحی آپارتمان های امروزی بدلیل کمبود فضا و مدرن شدن طراحی داخلی استفاده از شلف دیواری یا همان طاقچه بسیار متداول شده است.
 شلف دیواری کودک جیک جیک طرح کشتی
شلف ها بعنوان وسایلی که بخوبی فضا را تغییر می دهند و می توان با قراردادن وسایل دکوری بر روی آنها زیبایی خوبی را در اتاق ایجاد کرد ،مورد استقبال قرار گرفته اند.بدلیل نوع طراحی این شلف ،می توانید هم بعنوان کتابخانه جهت قرار دادن کتاب های کودکتان از آن استفاده کنید و هم برای قرار دادن عروسک و ماشین های کوچک این محصول را در نظر بگیرید.شلف دیواری کشتی در کنار استیکر،ساعت دیواری،نوار حاشیه و سایر محصولات این تم ، فضای بسیار جذابی را برای کودک شما ایجاد می کند.
شلف دیواری کودک جیک جیک طرح کشتی
این محصول از دو بخش تشکیل شده که جنس قسمت کشتی آن از ام دی اف با ضخامت ۸ میلیمتر و جنس قسمت طاقچه از ام دی اف ۱۶ میلیمتر است.قسمت طاقچه تا وزن ۳ کیلوگرم را می تواند تحمل کند و از طریق دو گونیای پلاستیکی ظریف بر روی دیوار پیچ می شود.طرح چاپ شده بر روی این محصول بصورت مستقیم روی ام دی اف انجام شده و چون بوسیله دستگاه فلت بد و با تکنیک چاپ یووی صورت گرفته است،کاملا در برابر نور و همینطور شستشو بصورت صد در صد مقاومت دارد.