شلف دیواری کودک طرح ستاره وسیله بسیار مناسبی است که باعث می شود شما بتوانید از حداکثر فضای موجود در اتاق استفاده کنید . علاوه بر این نوع طراحی شلف دیواری هم می تواند تاثیر بسیار زیادی را در تزئین اتاق کودک شما داشته باشد به همین خاطر شلف ها به عنوان وسایلی که بخوبی فضا را تغییر می دهند و می توان با قراردادن وسایل دکوری بر روی آنها زیبایی خوبی را در اتاق ایجاد کرد ،مورد استقبال قرار گرفته اند. شلف دیواری ستاره علاوه بر کاربردی بودن بسیار زیبا بوده و بخوبی فضای اتاق کودک شما را تغییر می دهد.

تزئین اتاق کودک ، یکی از دغدغه های والدین هست و معمولا سوالاتی از قبیل “شلف اتاق نوزاد را از کجا بخریم؟”، “مراکز فروش شلف اتاق کودک کجاست؟” مطرح می‌شود.اگر کودک ماجراجو و خلاقی دارید به شما خرید شلف دیواری کودک طرح ستاره را پیشنهاد می کنیم.

 شلف دیواری کودک جیک جیک طرح ستاره

بدلیل نوع طراحی آن می توانید هم بعنوان کتابخانه جهت قرار دادن کتاب های کودکتان از آن استفاده کنید و هم برای قرار دادن عروسک و ماشین های کوچک این محصول را در نظر بگیرید.شلف ستاره متناسب با فضای اتاق کودک پسرانه و دخترانه طراحی شده و میتواند ، فضای بسیار جذابی را برای کودک شما ایجاد کند. این محصول از دو بخش تشکیل شده که جنس قسمت ستاره آن از ام دی اف با ضخامت ۸ میلیمتر و جنس قسمت طاقچه از ام دی اف ۱۶ میلیمتر است.

شلف دیواری کودک جیک جیک طرح ستاره

قسمت طاقچه تا وزن ۳ کیلوگرم را می تواند تحمل کند و از طریق دو گونیای پلاستیکی ظریف بر روی دیوار پیچ می شود.طرح چاپ شده بر روی این محصول بصورت مستقیم روی ام دی اف انجام شده و چون بوسیله دستگاه فلت بد و با تکنیک چاپ یووی صورت گرفته است،کاملا در برابر نور و همینطور شستشو بصورت صد در صد مقاومت دارد.