تزئین اتاق کودک، یکی از دغدغه های والدین هست و معمولا سوالاتی از قبیل “شلف اتاق نوزاد را از کجا بخریم؟”، “مراکز فروش شلف اتاق کودک کجاست؟” مطرح می‌شود.اگر کودک ماجراجو و خلاقی دارید به شما خرید شلف دیواری کودک طرح دایناسور کوچولو را پیشنهاد می کنیم.

شما می توانید برای خرید شلف اتاق کودک نمونه های متنوعی را در سایت جیک جیک بررسی کنید.ما در جیک جیک این افتخار را داریم تا انواع شلف و چوب لباسی اتاق کودک دخترانه و پسرانه را با قیمت مناسب برای راحتی شما عزیزان قرار داده و شما به صورت خرید اینترنتی شلف اتاق کودک خود را انتخاب کنید.

در طراحی آپارتمان های امروزی بدلیل کمبود فضا و مدرن شدن طراحی داخلی استفاده از شلف یا همان طاقچه بسیار متداول شده است. شلف ها بعنوان وسایلی که بخوبی فضا را تغییر می دهند و می توان با قراردادن وسایل دکوری بر روی آنها زیبایی خوبی را در اتاق ایجاد کرد ،مورد استقبال قرار گرفته اند.شلف دیواری مدل دایناسور کوچولو متناسب با فضای اتاق کودک طراحی شده و بسیار زیبا و جذاب است.این محصول طوری طراحی شده که می توان هم به عنوان شلف از آن استفاده کرد و عروسک و اسباب بازی های کودک را روی آن قرار داد و هم به عنوان کتابخانه جهت قرار دادن کتاب های کودک از این شلف استفاده کرد.جنس طاقچه از ام دی اف با ضخامت ۱۶ میلیمتر و جنس دایناسور کار شده روی آن از ام دی اف ۸ میلیمتر است.

 شلف دیواری کودک جیک دایناسور کوچولو

هر دو بخش صد در صد در مقابل شستشو و تابش نورهای محیطی مقاوم هستند.این شلف فضای خوبی را برای قراردادن عروسک های کوچک و یا ماشین های کلکسیونی در اختیار شما قرار می دهد.ابعاد کلی این محصول ۲۵ در ۲۵ سانتیمتر بوده و ابعاد دایناسور هم ۱۸در ۱۸ سانتیمتر است.علاوه بر این بخاطر ظاهر خاص و طراحی جذاب می تواند به تنهایی هم استفاده شده و زیبایی خارق العاده ای را در اتاق کودک شما ایجاد کند.نصب این شلف براحتی بوسیله دو گونیای پلاستیکی که در دو سمت آن قرار دارد انجام می شود.

شلف دیواری کودک جیک دایناسور کوچولو

قسمت طاقچه بوسیله دو عدد پیچ به دیوار متصل شده و تا وزن ۵ کیلوگرم را می تواند تحمل کند.طرح چاپ شده بر روی این محصول بصورت مستقیم روی ام دی اف انجام شده و چون بوسیله دستگاه فلت بد و با تکنیک چاپ یووی صورت گرفته است،کاملا در برابر نور و همینطور شستشو بصورت صد در صد مقاومت دارد. این شلف دیواری دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی بوده و عمر و دوام بالایی دارد.در بسته بندی این شلف نقشه راهنمای نصب،۲ عدد پیچ و رل پلاک و کلیشه مخصوص نشانه گذاری جای سوراخکاری پیچ ها بر روی دیوار ، قرار دارد.