شلف دیواری کودک طرح جغد وسیله بسیار مناسبی است که باعث می شود شما بتوانید از حداکثر فضای موجود در اتاق استفاده کنید . علاوه بر این نوع طراحی شلف دیواری هم می تواند تاثیر بسیار زیادی را در تزئین اتاق کودک شما داشته باشد به همین خاطر شلف ها به عنوان وسایلی که بخوبی فضا را تغییر می دهند و می توان با قراردادن وسایل دکوری بر روی آنها زیبایی خوبی را در اتاق ایجاد کرد ،مورد استقبال قرار گرفته اند. بچه‌ها همیشه علاقه خیلی زیادی به حیوانات دارند و در واقع کاراکتر و شخصیت حیوانات جنگل نقش خیلی مهمی در دنیای کودکانه آن‌ها دارد.

شما می توانید برای خرید شلف اتاق کودک نمونه های متنوعی را در سایت جیک جیک بررسی کنید.ما در جیک جیک این افتخار را داریم تا انواع شلف و چوب لباسی اتاق کودک دخترانه و پسرانه را با قیمت مناسب برای راحتی شما عزیزان قرار داده و شما به صورت خرید اینترنتی شلف اتاق کودک خود را انتخاب کنید.

شلف دیواری کودک جیک جیک طرح جغد

شلف دیواری جغد علاوه بر کاربردی بودن بسیار زیبا بوده و بخوبی فضای اتاق کودک شما را تغییر می دهد. بدلیل نوع طراحی آن می توانید هم بعنوان کتابخانه جهت قرار دادن کتاب های کودکتان از آن استفاده کنید و هم برای قرار دادن عروسک و ماشین های کوچک این محصول را در نظر بگیرید.شلف جغد متناسب با فضای اتاق کودک پسرانه و دخترانه طراحی شده و در کنار استیکر،ساعت دیواری،نوار حاشیه و سایر محصولات این تم ، فضای بسیار جذابی را برای کودک شما ایجاد کند.

 شلف دیواری کودک جیک جیک طرح جغد

این محصول از دو بخش تشکیل شده که جنس قسمت جغد آن از ام دی اف با ضخامت ۸ میلیمتر و جنس قسمت طاقچه از ام دی اف ۱۶ میلیمتر است.قسمت طاقچه تا وزن ۳ کیلوگرم را می تواند تحمل کند و از طریق دو گونیای پلاستیکی ظریف بر روی دیوار پیچ می شود.طرح چاپ شده بر روی این محصول بصورت مستقیم روی ام دی اف انجام شده و چون بوسیله دستگاه فلت بد و با تکنیک چاپ یووی صورت گرفته است،کاملا در برابر نور و همینطور شستشو بصورت صد در صد مقاومت دارد.