تغییر دکور اتاق کودک موضوع مهمیه که میتونه هیجان و اشتیاق زیادی رو در کودک شما ایجاد کنه.بهترین راه برای اتاق کودک پسرانه شما میتونه استفاده از استیکر چوبی باشه. استیکر کودک ملوان یک استیکر چوبی  و از نسل جدید استیکرهای اتاق کودک هست که با هزینه ای کم ،تغییری بسیار بزرگ رو میتونن ایجاد کنند. این استیکرها قابلیت جابجایی دارند و به راحتی می توانید آنها را بدون آسیب رساندن به دیوار در محل جدید نصب کنید.استیکر کودک ملوان مناسب دکور اتاق کودک پسرانه هست و فضای اتاق شما رو به یک دریای زیبا تبدیل می کنه و کودک شما بخوبی در تخیلش با ملوان این استیکر چوبی همراه میشه و ماجرا جویی می کنه.

شرکت جیک جیک تنها تولیدکننده استیکرهای چوبی بوده و شما می توانید استیکر اتاق کودک لانه پرنده را از سایت این شرکت خریداری کنید.

اگر کودک ماجراجویی دارید و می‌خواهید او را در رویاهایش همراهی کنید، یکی از بهترین روش‌ها استفاده از « استیکرکودک جیک جیک مدل میمون ملوان » است. این طرح در کنار داستان پردازی مناسب، از ترکیب رنگی خوبی برخوردار است. زمینه کلی این طرح به‌ گونه‌ایست که به‌خوبی فضای دریا را در اتاق کودک شما ایجاد می‌کند.

استیکر اتاق کودک ملوانهمراه این استیکر دو قاب عکس هم قرار دارد که به‌صورت پیش فرض تصویر کودکانه بر روی آن چاپ شده که شما می‌توانید با چاپ و چسباندن تصویر کودکتان، قاب عکس‌هایی زیبا را داشته باشید. جنس تمام قطعات از چوب و با روکش چاپ شده است. وضوح و زنده بودن رنگ‌ها بسیار مناسب است و ضخامت ۴ میلی‌متری آن، زیبایی این محصول را دو چندان کرده است.نصب این استیکر بسیار آسان است. درون بسته‌بندی این محصول، ۳ بلوک چسب که  هر کدام از آن‌ها ۳۰ قطعه برش خورده در سایزهای مختلف هستند، وجود دارد. جنس این چسب‌ها که به‌صورت دو طرفه است ترکیب خاصی از مواد چسب صنعتی و لاستیک بوده و تولید کارخانه Tesa آلمان است که یکی از معتبرترین برندهای چسب در دنیاست. جنس چسب‌ها به گونه‌ایست که بر روی دیوار، کمد، رنگ و کاغذ دیواری به خوبی نصب می‌شوند و در عین استحکام و چسبندگی بسیار بالا هنگام جداکردن به راحتی از دیوار جدا شده و آسیبی به زیرکار استیکر ها وارد نمی‌کند.

استیکر اتاق کودک ملوان