استیکر چوبی آکواریوم ،ایده مناسبی برای ایجاد فضایی خاص و متفاوت در اتاق کودک است. استیکر چوبی نسل جدید استیکر ها است که نخستین بار توسط شرکت جیک جیک تولید شده و برای تزئین اتاق کودک مورد استفاده قرار می گیرند.استیکر چوبی آکواریوم دارای طراحی خلاقانه و همینطور متنوعی است و بخوبی تم دریا را برای شما ایجاد می کند. تعداد کاراکتر ها در این تم زیاد بوده و همین باعث جذابیت آن می شود.خاص بودن طراحی و فضای زیبایی که اتاق کودک بعد از نصب این استیکر پیدا می کند، از جمله ویژگی های این تم است.مجزا و مستقل بودن کاراکتر ها این امکان را ایجاد کرده تا تعدادی از آنها را بتوان علاوه بر دیوار بر روی تخت و کمد و یا درب اتاق نصب کرده تا یک تم یگپارچه در تمامی قسمت های ایجاد شود.استیکر های چوبی جیک جیک بدلیل برجسته بودن از دیوار،برای کودک بسیار جذابتر و باورپذیر تر هستند.

تکنیک چاپ روی این محصول از روش چاپ uv است. در این روش طرح بصورت مستقیم بر روی چوب چاپ شده و کاملا ضد خش،لکه و کثیفی بوده و بخوبی با دستمال مرطوب قابل تمیز شدن است.ثبات رنگ ها بسیار بالا و تا ده سال بدون هیچ گونه تغییر رنگ می باشند.رنگ های چاپ بسیار زنده بوده و کیفیت مناسبی را دارند.ضخامت قطعات ۴ میلی متر بوده که باعث برجسته شدن طرح شده و کاراکتر ها را باورپذیرتر و نمای آن‌ها را بر روی دیوار، بسیار زیباتر می کند. کیفیت چاپ و طراوت رنگ ها بسیار مناسب بوده و تمامی رنگ ها دارای پایه گیاهی هستند.


استیکر چوبی آکواریوم

 

با توجه به ضدآب بودن جنس این استیکر هامی توان از آنها در سرویس های بهداشتی جهت کودکانه تر کردن فضا نیز استفاده نمود.درون بسته‌بندی این محصول، ۴ بلوک چسب که هر کدام از آن‌ها ۳۰ قطعه برش خورده در سایزهای مختلف هستند وجود دارد. جنس این چسب‌ها که به‌صورت دو طرفه هستند ترکیب خاصی از مواد چسب صنعتی و لاستیک بوده و تولید کارخانه Tesa آلمان است که یکی از معتبرترین برند چسب در دنیاست. جنس چسب‌ها به گونه‌ایست که بر روی دیوار، کمد، رنگ و کاغذ دیواری به خوبی نصب می‌شوند و در عین استحکام و چسبندگی بسیار بالا هنگام جداکردن به راحتی جدا شده و آسیبی به دیوار وارد نمی‌کند.استیکر اتاق کودک آکواریوم